ÁSZF
Általános szerződési feltételek
letölthető innen az ÁSZF pdf formátumban
Kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket, és abban az esetben vásároljon weboldalunkról amennyiben a szerződési feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.
A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén az alábbi elérhetőségekkel állunk rendelkezésére.
Üzemeltető adatai
Az üzemeltető cég adatai:
E-BYTE Kft.
Székhely: 4029, Debrecen Pacsirta utca 43.
Telephely: 4029 ,Debrecen Pacsirta utca 43.
Adószám: 14301713-2-09
Bankszámla szám: 60600084-11043065
Cégjegyzékszám:09-09-014934
Telefonszám: +36 70 254 94 66 (normál tarifa)
Email cím: info@ebyte.hu
Ügyfélszolgálat: Hétfő-Péntek: 9:00-17:00 +36 70 254 94 66 (normál tarifa)
Kibocsátó cégbíróság: HBM-i Bíróság, mint Cégbíróság
A szerződés nyelve: magyar.
Adatvédelmi nyilvántartási száma: NAIH-75646/2014, NAIH-75641/2014, NAIH-75643/2014, NAIH-75645/2014, NAIH-75637/2014, NAIH-75638/2014, NAIH-75639/2014, NAIH-75640/2014, NAIH-75642/2014, NAIH-75644/2014, NAIH-75647/2014, NAIH-75703/2014, NAIH-75702/2014,NAIH-75701/2014,NAIH-75700/2014,NAIH-75699/2014
A tárhely-szolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft.
A tárhely-szolgáltató címe: 4028 Debrecen, Kassai út 129. III/304.
A tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu
A tárhely-szolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu
Rendelés menete
Regisztráció
Az ebyte.hu webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, rendelését regisztráció nélkül is leadhatja. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Amennyiben regisztrált, akkor a későbbi rendelések esetén már csak be kell jelentkeznie a már létrehozott regisztrációs fiókba az e-mail cím és a jelszó megadásával.
A webáruházban feltüntetett termékek ára bruttó ár, azaz tartalmazzák az ÁFA értékét. A Webáruház megtekintésével, a regisztrációval illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető és a Webáruház használója között. Ön, mint a Webáruház használója köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, és tudomásul veszi, hogy szerződési nyilatkozatának megtétele fizetési kötelezettséget von maga után. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt nem használhatja, a Webáruházban vásárlást nem végezhet.
Termékválasztás
Böngéssze honlapunkat a baloldali termékeink részben található kategóriák segítségével. A kiválasztott termék mellett megtalálja annak árát, rövid bemutatását.
A "Részletek" linkre kattintva elérhetőek a kiválasztott termék főbb műszaki adatai, képei ,illetve amennyiben szükséges, változatokat darabszámokat állíthat be. Pl.:számítógépek, csomagok esetén - választhat hozzá operációs rendszert, módosíthatja adait, rendelhet kiegészítőket is.
Kosár
A vásárláshoz a kosárba kell tenni a kiválasztott termékeket. Ez még nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosár tartalmának gyors áttekintésére az oldal jobb felső részén található kosár modul ad lehetőséget, részletek megtekintéséhez pedig ezen modul alsó sorában található„Megtekintés” menüpontra kell kattintani. A kosárba helyezett termékek mennyisége módosítható a kívánt darabszám helyes megadásával, és a „Frissít” link megnyomásával. A „Törlés” linkre kattintva a termék teljesen törlődik a virtuális kosarából.
Kedvezmények, kuponok
A kuponok kedvezményeket biztosítanak, melyek által csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni a kosár tartalma alatti kis üres rubrikában, majd a „Beváltás” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke.
Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges.
Online Pénztárca
Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.
Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság jogosult bármikor korlátozni A kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok összeghatárát. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaságnak jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld, amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még fel nem használt kuponok tekintetében.
A kuponok érvényességig az aktív partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.
A beváltás feltételei:
A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).
A kupon készpénzre nem váltható át.
A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.
A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)
Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.
Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.
Rendelés/Vásárlás :
A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Pénztár” gombra kell kattintani, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:
- Adatok megadása → Szállítási és számlázási cím megadása
- Szállítási mód kiválasztása → Futárszolgálat, Személyes átvétel, Pick Pack Pont
- Fizetési mód kiválasztása → Utánvét, Készpénzes fizetés, előre utalás, bankkártyás fizetés
- Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése → Itt van lehetőség megjegyzés megadására is.
- Fizetés (bankkártya fizetés esetén, lásd fizetés fejezet)
Amennyiben rendelését véglegesítette, viszont a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor kérjük a legrövidebb időn belül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10:00 - 17:00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés leadására. Amennyiben a vásárló megrendelése 12:00 óra után érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.
Fizetés
A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, előzetes banki utalással vagy készpénzzel, illetve előzetes bankkártyás fizetéssel lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag teljes díja az átvételkor fizetendő.
Előreutalás esetén, az utalással kapcsolatos információkat e-mailben jelezzük.
Bankkártyás fizetési módnál átirányítunk a OTP Simple fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.
Pick Pack Pont-nál készpénzben vagy bankkártyával (kiemelt átvevőhelyeken) lehetséges fizetni.
Árú átvételi irodánkban személyes átvételnél csak készpénzben tudsz fizetni.
Házhoz-szállítást kértél futárszolgálattal akkor készpénzben a futárszolgálat munkatársának kell fizetni az utánvételt.
Szállítás, kézbesítés,szállítási díjak
A megrendelések állapotát a Rendeléseim, Korábbi rendelések menüpont alatt ellenőrizhető.
Ezt a funkciót kizárólag regisztrált felhasználók vehetik igénybe és a funkció belépés után érhető el. A rendelés állapotáról cégünk e-mailben értesítőt küld, illetve kollégánk adategyeztetés ügyében keresheti.
1) Személyes átvétel irodánkban:
Termékeinket, szolgáltatásainkat 4029 Debrecen Pacsirta u. 43. cím alatt tudjuk bemutatni, átadni, előzetes egyeztetés után! Rendelést követően e-mailben vagy telefonon egyeztetünk.. Rendelés nélküli érdeklődés esetén kérjük keressen bennünket telefonon vagy e-mail-ben, melyet követően ill. alkalmával kollégánk egyeztet telefonon.
Amennyiben nincs telefonos időpont egyeztetés nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék bemutatható ill. átvehető lesz az irodánkban.
3). Futárszolgálat (házhoz szállítás és csomagpont)
Futárszolgálattal való szállítás esetén a kiszállítás díja Magyarország egész területére, az alábbi táblázat alapján(érvényes 2022.09.14-től):
súly | szállítási díj (bruttó árak) |
0 - 3 kg, csomag | br. 1900 Ft |
3 - 15 kg, csomag | br. 2500 Ft |
15 - 30kg, csomag | br. 2990 Ft |
30 - 40kg, csomag | br. 3900 Ft |
40 - 50kg, csomag | br. 5500 Ft |
50 - 60kg, csomag | br. 5900 Ft |
60 - 70kg, csomag | br. 6300 Ft |
70 - 80kg, csomag | br. 6700 Ft |
80 - 90kg, csomag | br. 8900 Ft |
90 - 100kg, csomag | br. 9900 Ft |
nagyobb méret | egyedi ár |
Amennyiben futárszolgálatunkat választja,visszaigazolás után, várhatóan 1 vagy 2 munkanapon belül a termék(ek) megérkeznek, amit a csomag átvételekor kell a futárnak fizetni.
A csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz, munkanapokon 8-17 óra között. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban, vagy nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen. A Futárszolgálat a szállítási napon a reggeli órákban küld e-mailt (amennyiben rendeléskor adott meg e-mail címet) továbbás sms-t is a szállító futár telefonszámával a csomag érkeztéről. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Amennyiben a termék visszaérkezik telephelyünkre mert nem vették át, csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén tudjuk újból elküldeni.
A GLS Hungary elérhetőségei:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft
Weboldal: www.gls-group.eu
Telefonszám: +36 29 88 66 70
E-mail: info@gls-hungary.com
Csomagkövetés: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Elállás jog, rendelés lemondás
Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet szabályozza. A törvény szerint a vásárló a szerződéstől az áru átvételét követő 14 napon belül elállhat. Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti.
Amennyiben vásárlóként élni kíván elállási jogával, kérjük használja az ebyte.hu honlapon található elállási űrlapot vagy egyértelműen jelezze cégünk felé maradandó médián (email, postai levél) mely megérkezéséről értesítjük. A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk székhelyének postai címére (4029 Debrecen Pacsirta utca 43.). Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie. Mivel a visszaküldéssel kapcsolatos költségek a Vásárlót terhelik, így az olyan utánvétes csomagokat, melyek tartalmazzák előbbi díjat (portós csomag vagy az utánvét összege nagyobb mint a termék és az odaszállítás díja) cégünknek nem áll módjába átvenni.
Személyes átvétel esetén a már átvehető terméket az átvevőhellyel vagy ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépve mondhatja le. Átvétel után 14 napon belül számlával az átvétel helyszínén állhat el vásárlási szándékától. Ebben az esetben kérjük előzetesen időpontot egyeztessen. Személyes átvétel esetén a hibás termék cseréje is az átvevőhelyen történik. Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, illetve követelhetjük az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli.
Amennyiben kérdése lenne az elállási jogra vonatkozóan, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz:
info@ebyte.hu, +36-70-254-9466 (normál díjszabás)
Garancia:
Az E-BYTE Kft. minden általa értékesített termékre - a termék használt vagy új jellegétől függően különböző időtartamú jótállást (továbbiakban garanciát) és legalább egy év szavatosságot vállal! A garancia időtartalmát, módját minden esetben feltüntetjük a termék jellemzői közt webshopunkban, illetve a mellékelt jótállási jegyen.
Jótállás: más néven garancia. Ez a termék megfelelő működésének a biztosítása, azaz a garanciális időszakon belül a termék meghibásodása esetén azt a törvényben meghatározott keretek szerint cserélni vagy javítani kell, vagy amennyiben ez nem lehetséges annak vételárát vissza kell fizetni. Ezért a kiskereskedelmen keresztül a gyártó illetve a forgalmazó felel. Törvény szerint garancia csak új termékekre vonatkozik, és csak fogyasztó szempontjából előnyös módon lehet eltérni a meghatározott időszaktól, feltételektől. Az E-BYTE Kft. a lentebbi táblázatba foglalt részletezés szerint vállal önkéntes garanciát a használt termékekre is, a fogyasztók javára.
Új termékekre a törvény által meghatározott gyártó illetve forgalmazói garancia és 2 év szavatosság érvényes.
Használt termékek garanciája, garanciaideje
Használt termékekre az E-BYTE Kft. önkéntes jótállást vállal és 1 év szavatosság érvényes.
Cégünk a 2014 június 1-től 1 év garanciát vállal a legtöbb használt termékre az alábbi táblázat szerint.
- Számítógép konfigurációk: 12 hónap
- Számítógép konfiguráció esetén, minden benne található használt alkatrész garanciaideje megegyezik a konfiguráció garanciaidejével illetve ha nem, akkor ezt külön feltüntetjük.
- számítógépekhez adat és tápkábel nem tartozék, használt termékekhez mi sem kapunk, ellenben jutányos áron kínáljuk.
- LCD monitorok: 12 hónap
- Kijelzők esetén pixel-garanciát nem biztosítunk.
- A monitor garanciális, ha a pixel-hibák miatt a monitor használhatósága nagyobb (legalább 1% vagy 10 pixel) mértékben romlik.
- Minden kijelzőt értékesítés előtt tesztelünk, és melyeknél előreláthatóan probléma fog fellépni, azokat nem értékesítjük.
- Monitorokhoz adat és tápkábel nem tartozék, használt termékekhez mi sem kapunk, ellenben jutányos áron kínáljuk.
- Kijelzők esetén pixel-garanciát nem biztosítunk.
- Notebookok: 12 hónap
- Notebook akkumulátorra nincs garancia: Minden akkumulátort tesztelünk, és feltüntetjük az így megállapított becsült üzemidőt, állapotát.
- Új ill. utángyártott-új notebook akkumulátorra az arra vonatkozó gyártói/forgalmazói garancia érvényes.
- Notebook kijelzőre a TFT-kijelzők feltételei érvényesek.
- Nyomtatók: 12 hónap
- Nyomtatók esetében a garancia nem vonatkozik a toner / kazetta / patron állapotára.
- A lapfelszedő egység meghibásodására 7 nap cseregaranciát biztosítunk.
- Alkatrészek: 6 hónap
- Speciális esetek, részleges szavatosság:
- A magánszemélyektől felvásárolt ill. bizományi termékekre és alkatrészekre 1 hónap garanciát biztosítunk.
- A használt akkumulátorra garanciát nem biztosítunk.
- Adatokra, adatveszteségre és szoftverekre garanciát nem vállalunk.
- A winchesterre a garancia vonatkozik bad-sector ill. felpörgési hiba esetén is, ha a winchester állapota miatt a számítógép konfiguráció ill. notebook nem használható vagy működési problémák egyértelműen előrejelezhetőek, egyéb esetekben ezeket a winchester kezelni tudja gyárilag tervezett amortizáció megelőző technológiáinak köszönhetően, és nem tekintendő garanciális hibának. (példa: gyenge-sector, megfigyelt-gyenge-sector, tartalék területre helyezett gyenge/bad-sector, nem kritikus felpörgési hiba)
- Kis értékű termékekre, kiegészítőkre (pl. egér, billentyűzet) 3 nap cseregaranciát vállalunk.
- Az ettől eltérő esetekben a garancia időtartalmát mindig feltüntetjük.
Új termékek garanciája, garanciaideje
Új termékekre a törvény által meghatározott gyártó illetve forgalmazói garancia és 2 év szavatosság érvényes. Kis értékű termékekre, kiegészítőkre, saját gyártási számmal nem rendelkező termékekre (pl. egér, billentyűzet) 3 nap cseregaranciát vállalunk.
Azok a termékek, melyek a forgalmazó (importőr) vagy gyártó saját garanciajegyével kerülnek értékesítésre pl.: Notebook, LCD-TFT monitorok a garancialevélen feltüntetett időszakra érvényes garanciát a termék garancia (márka)szervize vállalja.
Amennyiben igényli, a terméket mi is továbbíthatjuk a hivatalos márkaszervizeknek.
Garanciális feltételek, ügyintézés
- A honlapon feltüntetett hibabejelentő űrlapot>> egyúttal szavatossági és jótállási jegyzőkönyvként is alkalmazzuk.
- A Magyarország területén fogyasztói szerződés (pl. számla ) keretében értékesített, az egyes tartós fogyasztási cikkek kötelező jótállásáról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. és rendeletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki, figyelembe véve a 2014-es új PTK. változásait.
- A jótállás feltételeit a már említett 151/2003. Korm. rendelet, a Polgári Törvénykönyv illetve a szavatossági igényérvényesítéskor is fontos 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet tartalmazza, figyelembe véve a 2014. március 15-én hatályba lépett új PTK. változásait.
- A forgalmazó köteles a fogyasztónak a fogyasztási cikkel együtt - külön kérés nélkül - jótállási jegyet adni.
- A jótállási igény a jótállási jegy bemutatásával érvényesíthető, melyhez a számla csak a 3 nap jótállású termékek meghibásodása esetén szükséges.
- A garancia érvényesítésének feltétele a jótállási jegy.
- A termék meghibásodása esetén bővebb felvilágosítást, tájékoztatást a vásárló ügyfélszolgálatunktól kérhet. A termék(ek) garanciális szervizpontjára történő eljuttatásában igénybe veheti a Garanciafutár szolgáltatásunkat. Amennyiben a termék hibája nem garanciális eredetű (pl.: nem megfelelő használat, szoftverhiba, természetes elhasználódás: por okozta ventilátor kopás stb.) úgy az oda-vissza szállítás kiszámlázásra kerül mely bruttó 4.000Ft.
- A javításra történő átadástól (a telephelyünkre való beérkezés) számított legrövidebb időn belül, legfeljebb 15 nap alatt (a szállítás idő nem tartozik bele) az E-BYTE Kft. köteles az ügyfél kérése alapján a termék javítását vagy cseréjét elvégezni,ha csere és javítás nem lehetséges a termék visszaszolgáltatáskor a vételárát visszafizetjük.
- A meghibásodott termék cseréje javítása nem lehetséges értékegyeztetéssel felajánlunk más terméket illetve le is vásárolható a vételár.
- A jótállás időtartama meghosszabbodik azzal az idővel, ameddig a vevő a terméket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta, beleszámítjuk a szállítási időt is. Ez az időtartalmat javításkor a Jótállási Jegyen feltüntetésre kerül.
- Az E-BYTE KFT a vásárlástól számítva 3 munkanapon belül cseréli a termékeket, ha az rendeltetés szerű használat alatt meghibásodik. Illetve ha csere nem lehetséges,a termék visszaszolgáltatása mellett a vételárát visszafizetjük.
- A jótállási kötelezettség az eladót nem terheli, ha a hiba nem rendeltetésszerű használat, törés, sérülés, szakszerűtlen kezelés, vagy illetéktelen átalakítás, helytelen tárolás, beázás, nem megfelelő feszültség használata, elemi csapás, vagy az értékesítés utáni bármilyen külső behatás, illetve nem a gyártó által javasolt tartozék használatának, illetve más számítógép alkatrész (pl. tápegység) meghibásodásának a következménye. Ilyen esetekben a javítás költségei a vásárlót terhelik.
Szavatosság:
Szavatosság: minden tartós fogyasztási cikkre, melyre vonatkoznak az ide tartozó jogszabályok az árusítónak szavatosságot kell vállalni, melynek időtartama legalább egy év, új termékek esetén 2 év. Ez a szavatosság azt jelenti, hogy a termék átvétel illetve beüzemelés időpontjakor megfelelt a szerződésbe foglalt adatoknak illetve az EU-s minőségi előírásoknak. A szavatosság vonatkozik a termék átvétele illetve beüzemelése időpontjában a termékben már létező (rejtett-) hibákra, de az ez után létrejövő hibákra a jótállás vonatkozik.
Szavatossági szabályok kérdezz-felelek formában
Kellékszavatosság
1.1. Milyen esetben élhet a kellékszavatossági jogával?
Az E-BYTE Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
1.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?
Választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére – ha az a termék értékéhez képest nem aránytalanul magas – Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
1.3. Milyen határidőben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
1.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
A vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
1.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az E-BYTE Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
1.6. Milyen esetben élhet a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
1.7. Milyen jogok illetik meg a termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
1.8. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Használt termékek esetén – a termékek használt természetéből kifolyólag – az értékesítés előtti használat során keletkezett, működést nem befolyásoló használati nyomok (pl. kopás, karc stb) illetve a rendeltetésnek megfelelő használat miatt keletkezett amortizáció (pl. hangos cooler stb) nem szavatossági hiba.
1.9. Milyen határidőben érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Használt termékek esetén az E-BYTE Kft. egy év szavatosságot vállal.
1.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
1.11. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
1.12. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Panaszkezelés,hibabejelentés
A rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor vagy utána tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat vagy jelezzen e-mailben.
Használat közben fellépő meghibásodást szeretne bejelenteni úgy töltse ki az ebyte.hu oldalon található (Problémamegoldás menüpont alatt) hibabejelentő űrlapot és kollégánk 1 munkanapon belül felveszi önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségein és a probléma elhárítását megkezdik.
Ügyfélszolgálat: +36-70-254-9466 (normál díjas), e-mail: info@ebyte.hu
Amennyiben emailt vagy levelet ír,az alábbiakat kérjük tüntesse fel :
- Megrendelő neve
- Kapcsolattartási telefonszám
- Rendelési azonosító (jótállási jegyen megtalálható), és - ha több termék szerepel a jótállási jegyen - a termék megnevezése vagy cikkszáma
- Panasz típusa és leírása
Cégünk minden esetben próbál gyors és költséghatékony lehetőségeket felkínálni (az adott szituáció függvényében), mellyel az ügyfél elégedettségét, gyors megoldást és a biztos és hosszútávú támogatást próbálja a leghatékonyabban biztosítani.
A vásárló panaszával, észrevételével a következő szervekhez fordulhat:
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
info@hbkik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség
4024 Debrecen, Szent Anna u. 36.
4002 Debrecen, Pf. 475.
Adat és cookie kezelés
Az webáruház használata során a ebyte.hu részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az az E-BYTE Kft. alvállalkozója. (Pl.: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat a ebyte.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat a ebyte.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat a ebyte.hu bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@ebyte.hu e-mail címen.
Egyéb rendelkezések:
- Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.
- Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
- Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a felhasználókat az akció időtartamáról.
- A teljes kifizetésig az áru az E-BYTE Kft. tulajdonában marad.
- A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni.
- Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól.
- A "használt, újszerű" számítógép konfigurációk részben olyan alkatrészeket tartalmazó konfigurációk, melyek alig vagy nagyon keveset (esetenként akár csak pár napot) használt alkatrészekből állnak. Ezek a konfigurációk teljesítményben és technológiában megközelítően megfelelnek egy új, hasonló vagy azonos paraméterekkel rendelkező számítógép konfigurációnak. Ezen konfigurációk használt számítógépként kerülnek forgalomba, így a cégünk használt számítógépekre vonatkozó jótállási feltételei vonatkoznak rájuk: 12 hónap garancia.
- A termék képek illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól. Elírásokból gépi hibákért az E-BYTE KFT. nem vállal felelősséget.
- Használt termékek esetében a használat során keletkezett külsérelmi, esztétikai nyomok előfordulhatnak, ezt kérjük vegye figyelembe vásárláskor.
- Lehetőség van, vásárlási szándék jelzése esetén, a kiválasztott termékről nagy felbontású valós képeket kérni. Új termékek esetén csomagolást nem tudunk bontani. Ez ügyben keresse ügyfélszolgálatunkat. Ennek elmulasztása esetén nem számít szavatossági feltételnek, az illusztrációs képektől való eltérés illetve használt termék esetén a külsérelmi vagy esztétikai nyom és a használt "A" kategóriás kijelzőkön található maximum 3 pixel-hiba, és apró nem zavaró karcolások.
- A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az ebyte.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
A jelen ÁSZF-ben hivatkozott törvények, rendeletek és értelmezési útmutatások:
- 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet ( http://ebyte.hu/custom/ebyte/image/data/45-2014.pdf )
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet ( http://ebyte.hu/custom/ebyte/image/data/19-2014.pdf )
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet ( http://ebyte.hu/custom/ebyte/image/data/151_2003_Korm_rendelet.pdf )
- NFH: Összefoglaló a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendeletről ( http://ebyte.hu/custom/ebyte/image/data/osszefogl-45-2014.II.26.Korm.pdf )
- NFH: szavatosság és jótállás új szabályai ( http://ebyte.hu/custom/ebyte/image/data/szavatossag_jotallas_ujszabalyok_140521.pdf )
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az ebyte.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.