A sütik szeretnek a kedvedben járni: igyekeznek minél kényelmesebbé tenni a böngészésedet. Az "elfogadom" gombra kattintva elfogadhatod a használatukat, a "Beállítások  módosítása" feliratra kattintva pedig beállíthatod, hogy milyen sütiket szeretnél engedélyezni.
Menü

Vásárlás menete

Rendelés menete

Regisztráció : Az ebyte.hu webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, rendelésed regisztráció nélkül is leadhatod. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadnod (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Amennyiben regisztráltál, akkor a későbbi rendelések esetén már csak be kell jelentkezned a már létrehozott regisztrációs fiókba az e-mail cím és a jelszó megadásával.


Kuponok, kedvezmények, akciók

A kuponok kedvezményeket biztosítanak, melyek által csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén tudsz hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadnod a kosár tartalma alatti kis üres rubrikában, majd a „Beváltás” gombra kattintva e kupon értéke automatikusan levonásra kerül a végösszegből.

Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges.

Akciók >>
GYIK: vásárlással kapcsolat kérdések >> 


Termék részletes adatai és testreszabása

A terméklistán, a "Kosárba"-gomb mellett levő "Részletek" linkre kattintva érhető el a termék részletes adatlapja, több és nagyobb képpel, adat-táblázattal, részletesebb leírással.

A termékoldal bal-felső részén látható képre kattintva, a termék nagyobb felbontású képeit böngészheted: számítógépeknél beleértve a hátlap és nyitott állapotban levő képet is.

A termékoldal jobb-felső részén a leírás, főbb adatok, testreszabási lehetőségek és kiegészítő termékek találhatóak.
FONTOS: a testreszabási lehetőségek és kiegészítő termékek csak a termék részletes adatlapjáról választhatóak, és kosárba rakás után nem módosíthatóak (lásd lejjebb a a "A kosár" fejezetben a módosítás menetét).
FONTOS: a testreszabási lehetőségeknél a legördülő listában jelenik meg az adott opció miatti ármódosulás. Ezt kosárba rakáskor automatikusan hozzáadja a termék árához (vagy levonja az árából). Mobil nézetben előfordulhat, hogy a képernyő szélessége miatt a legördülő menüben nem mindig látszódik a teljes sor, így annak végén az ármódosítás mértéke sem - de a kosárba rakáskor így is helyesen jelenik meg az ár.

A termékoldal alsó részén a részletes leírás és termékadatok, valamint a további képek találhatóak, melyek között a fülek segítségével tudsz váltani.

GYIK: vásárlással kapcsolat kérdések >> 


A kosár

A kosár tartalmáról gyors áttekintést találsz a honlap jobb felső részén. (Néha nem közvetlenül látható, ilyenkor görgetni kell.) A kosár - ha nem üres - alján levő "Megtekintés" és "Pénztár" linkekkel lehet a kosár részletes listára, illetve közvetlenül a pénztárra váltani. A kosár oldalon a kosárba helyezett termékek mennyisége módosítható a kívánt darabszám helyes megadásával, és a „Frissít” link megnyomásával. A „Törlés” linkre kattintva a termék teljesen törlődik a virtuális kosarából.

A kosár részletei oldalon illetve a honlap jobb felső részén látható kosár modulban a kiválasztott testreszabási lehetőségek és kiegészítő termékek már nem változtathatóak. Ezek változtatásához a termék nevére kattintva a termék részletes adatai oldalra válthatsz, ahol a testreszabási lehetőségeket és kiegészítő termékeket újra kiválasztva a megfelelő "változat"-ot tudod a kosárba rakni, a régebbi változatot pedig törölheted a kosárból.

GYIK: vásárlással kapcsolat kérdések >> 


Pénztár

A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Pénztár” gombra kell kattintanod, ahol az alábbi lépéseken haladsz végig:

  • Adatok megadása → Szállítási és számlázási cím megadása
  • Szállítási mód kiválasztása → Futárszolgálat, Személyes átvétel,Pick Pack Pont
  • Fizetési mód kiválasztása → Utánvét, Készpénzes fizetés, előre utalás, bankkártyás fizetés
  • Megrendelés adatainak egyeztetése és véglegesítése → Itt van lehetőséged megjegyzés megadására is.
  • Fizetés (bankkártyás fizetés esetén, lásd fizetés fejezet)

GYIK: vásárlással kapcsolat kérdések >>


Fizetés, fizetési módok

  • Bankkártyás fizetés PayU: Fizess egyszerűen bankkártyával, a fizetés módnál válaszd a PayU bankkártyás opciót és kövesd a kért lépéseket. A fizetés közvetlen a Bank által üzemeltetett, szigorúan ellenőrzött oldalon  történik.
  • Utánvét: Ha futárszolgálatos házhoz szállítást választod, akkor a számla ellenértékét az áru átvételekor a futárnak kell kifizetni.
  • Készpénz: készpénzzel tudsz fizetni személyes átvétel.
  • Előreutalás: lehetőséged van a termék(ek)et banki átutalással is fizetni, ez esetben az átutalás jóváírása után kerül a csomag feladásra. Visszaigazoláskor, részletesen megadjuk az átutalási adatokat, kérjük az előreutalással várd meg a visszaigazolást.

Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét. A szállítás díját a pénztár oldalon a szállítási mód kiválasztása után tudjuk kalkulálni, mely ez alapján automatikusan külön feltüntetve hozzáadódik a végösszeghez.

GYIK: kapcsolat és kommunikáció >> 
Elérhetőségeink >>


Visszaigazolás, rendelés egyeztetése

A rendelés leadása után automatikusan e-mailt küldünk a rendelés állapotáról, és ennek feldolgozásáról. Telefonon csak akkor keresünk, ha a rendeléseddel  valami fennakadás van (adatok, készletváltozás stb.)
Ezért kérünk ha bármi változtatás eszedbe jut a rendeléseddel kapcsolatban keress mihamarabb bennünket telefonon +36 70 254 9466 vagy válaszolj a rendelést visszaigazoló e-mail-re illetve elérsz elérhetőségeink bármelyikén. Készséggel fogunk segítni.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 10:00 - 17:00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés leadására. Amennyiben a vásárló megrendelése 12:00 óra után érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.


Házhoz és csomagpontra szállítás, csomagküldés

Szállítási partnerünk  a GLS Hungary (GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai  Kft).
A futárszolgálattal való házhoz szállítás, költségeit az alábbi táblázat tartalmazza (érvényes 2022.09.14-től):

  házhoz szállítás
0 - 3 kg, csomag br. 1900 Ft
3 - 15 kg, csomag br. 2500 Ft
15 - 30kg, csomag br. 2990 Ft
30 - 40kg, csomag br. 3900 Ft
40 - 50kg, csomag br. 5500 Ft
50 - 60kg, csomag br. 5900 Ft
60 - 70kg, csomag br. 6300 Ft
70 - 80kg, csomag br. 6700 Ft
80 - 90kg, csomag br. 8900 Ft
90 - 100kg, csomag br. 9900 Ft
nagyobb méret egyedi ár 

 

Amennyiben futárszolgálatunkat választod, visszaigazolás után, várhatóan 1 vagy 2 munkanapon belül a termék(ek) megérkeznek, amit a csomag átvételekor kell a futárnak fizetni. A csomagokat a GLS Hungary futárszolgálat szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra között. Ha ebben az időszakban nem tartózkodsz otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőséged) munkahelyi címet vagy egyéb címet (szomszéd, ismerős) megadni. A futárszolgálatnak megadjuk a telefonszámod, így a futár fel tudja venni veled a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban.
A Futárszolgálat a szállítási napon a reggeli órákban küld e-mailt (amennyiben rendeléskor adott meg e-mail címet) továbbás sms-t is a szállító futár telefonszámával  a csomag érkeztéről. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Amennyiben a termék visszaérkezik telephelyünkre mert nem vették át, csak a szállítási díj újbóli kifizetése esetén tudjuk újból elküldeni. A GLS weboldalán nyomon követheted, hogy a szállítási folyamat hol tart, a fuvarlevélszámra szükséged lesz amit sms-ben illetve e-mailben küld a futárcég a szállítási nap reggelén.

 


 

Részletes adatok az ÁSZF-ben >>